west. Highland Way

21 juni 2023 - Milngavie, Verenigd Koninkrijk

De eerste dag was me het dagje wel.

Op tijd met de trein was ik al om half tien op Schiphol. Ik kon ook al meteen electronisch inchecken, maar dat lukte niet omdat mijn naam niet herkend werd, nee Hienschdeen is ook wel apart. Toen naar een speciaal loket, maar bij die dame ging het ook niet. Mijn reisburo had tegen mij gezegd dat de twee namen aanelkaar geen probleem zou zijn. Nou die dame heeft haar uiterste best gedaan en na drie kwartier was het dan toch gelukt. Toen vroeg ze of ik nog apparaten in de koffer had, ja mijn i-pad, nou die moest er uit en in de handbagage. Na al dat gedoe kwam ik er achter dat ik bij de trein niet uitgecheckt had. Dus weer terug naar beneden in de hal uitchecken. Dan naar de controle, alles in de bak en ik door de scanner, helaas ik moest toch eerst mijn schoenen uit doen. Dan mijn rugzakje ophale, zijn er problemen, ja er zit iets in de tas, maak maar open maar verder niets aanraken, dat doet die meneer wel. Blijkt er mijn kleine zakmesje in te zitten.heeft u de tas zelf ingepakt, ja maar dit wist ik niet, zit er altijd standaard in. Gelukkig mocht ik wel houden.ik hoefde het niet af te geven, maar er wel voorzichtig mee zijn!! Half twaalf hé hé eindelijk aan de koffie. De vlucht verliep goed, maar in Glasgow er ook weer uit gepikt, maar na wat vragen te beantwoorden mocht ik door. Toen nog een bus zoeken naar Glasgow en daar een naar Milngavie. Een stukje lopen naar het hotel, waar ik nu ben.

Morgen starten met de wandeltocht 22km naar Drymen.

groetjes en tot morgen.

1. Jeanne merx:
    21 juni 2023
    Hallo Gerda. Alweer on route???
    Super zeg al die ondernemingen. Wat is de bedoeling?? Ga je n lange wandeltocht maken?? Heel veel succes. En zie je verhalen graag aankomen. Heel veel plezier en geniet ervan. 😃👍👍😘
  2. Lena Taihuttu:
    21 juni 2023
    Hoi Gerda, wat een avontuur heb je weer achter de rug en de reis moet nog beginnen!
    Ik wens je heel veel wandelplezier en mooie ontmoetingen.
    Geniet ervan en groeten aan de Schotten en Highlanders
  3. Henneke:
    21 juni 2023
    Nou dat is heel wat geweest. Nu maar hopen dat de rest van de dagen zonder veel problemen verlopen en dat enorm geniet van de reis. Groetjes
  4. Ingrid Verhoeven:
    21 juni 2023
    Fijne reis Gerda! De eerste uitdagingen heb je gehad!
  5. Beppie:
    21 juni 2023
    Gerda, leuk dat je me ook mee neemt op jouw nieuwe reis. En dan nog wel naar dat prachtige Schotland; ik ga er van genieten!
  6. Henk en Eva:
    22 juni 2023
    Gerda ik hoop dat dit de enige tegenslagen zijn geweest en wens je heel veel wandel plezier!
  7. Jos:
    22 juni 2023
    Oh oh, je maakt wat mee! Gelukkig wel goed aangekomen en nu vandaag lekker wandelen! Veel plezier!
  8. Gerry en Cees Meijs:
    22 juni 2023
    Gerda, wat leuk dat we weer mogen mee genieten van jouw avonturen! Heel veel wandelplezier! We “lopen”met je mee. Groetjes
  9. Gerrie Brouwer:
    Gerda , leuk weer mee genieten van jou reis ,