Bevangen door de hitte!
27 juni 2026 - Steeg, Oostenrijk
Vandaag van Warth (1500) Hm naar Steeg (1150) Hm. Dan zou je denken dat is mooi dalen, nou mooi niet! 12 km in 4,5 uur ca 360 Hm. Het is nog steeds erg heet en het valt dan ook niet mee, vooral omdat er weinig schaduw is. Onderweg is er wel iets om even de noodzakelijke pauze te nemen. En te genieten van de omgeving. We zijn wel genoodzaakt om verder te gaan, want we moeten onze koffer achterna! In ons volgende hotel zijn we 2 nachten, dus hoeven we niet persé weg. Maar gisteren ben Ik gevallen, en kon bijna niet meer verder, vanwege de hitte. We dachten dat we bijna bij ons hotel waren maar achteraf bleek dat er nog een paar klimmetjes in zaten gelukkig had Corina gezien dat er een bushalte in de buurt was. Dus heb ik besloten om de bus te nemen, en Corina heeft de etappe uitgelopen. Vandaag 27 juni heb ik 5 km gelopen en dat was meer dan genoeg. Corina is doorgegaan en ik ben met de bus naar het hotel gegaan. Ook geen straf weer een mooi hotel met zonneterras ( veel te heet) aar ook welnes en verschillende saunas. Vanmiddag een heerlijke massage en morgen zien we wel weer. Eerst even bijkomen en dan bekijk ik per dag wat ik aan kan. Het is erg jammer maar we maken er toch maar iets leuks van.

De bus is ook prima als dat nodig is.
Toch genieten van de reis en de omgeving.
Doe voorzichtig en rustig aan 😘😘😘
Hopelijk gaat de temperatuur daar ook omlaag, net als hier. Zo’n 24 graden zou fijn zijn.
Veel plezier weer gewenst!!
Jan en Moniek
Wij wensen jullie een goed vervolg.
Groetjes van ons 😘😘
Hé zo jammer die val. Maar wel heel goed dat je het rustiger aan doet. Met zulke hoge temperaturen is het extra zwaar. We wensen jullie heel veel sterkte en toch nog veel loopplezier. 🙏🍹🍹😘
Maar je gaat door, kanjer dat je bent!
Hopelijk kan je toch genieten van de mooie omgeving en als het lukt om te wandelen dan moet je dat niet laten.....
Zoals Gerry zegt: een busrit is ook zo gek niet.
Ben benieuwd wat je/jullie nog meer voor avonturen meemaken.
He wat jammer van die val. Maar wel heel goed dat je het wat rustiger aan doet. Zeker bij deze hoge temperaturen. Wij wensen je heel veel geluk en succes toe. Lieve groetjes. 🙏🍹😘