Van Tyndrum naar Bridge of Orchy

26 juni 2023 - Bridge of Orchy, Verenigd Koninkrijk

Vandaag maar 11km te gaan, dus een heerlijk rustige wandeling. Wel af en toe een flinke bui, maar dat is dan zo. Geen foto’s vandaag🥲 Ik was al vroeg in het hotel, de kamer was nog niet klaar en de koffer was er nog niet, dus zolang het niet regent maar buiten wachten. De kamer is weer uitstekend en het bad ook. Nu dus tijd om te relaxen en morgen met de bus naar Kingshouse. 430 meter stijgen over 20 km vind ik wel erg veel, voor mij, dus neem ik het er nu maar van en morgen zien we wel weer

1. Moniek:
    26 juni 2023
    Wauw, dat is ook niet niks!
    Succes morgen en hopelijk veel plezier tijdens de klim
  2. Gerrie Brouwer:
    26 juni 2023
    O dat is niet mis zeg , doe het je na
    Geniet van de avond
    Succes morgen
  3. Ingrid Verhoeven:
    26 juni 2023
    Geniet van de rust. Fijne avond en succes en plezier morgen!
  4. Janny Krijgsman-Kralt:
    26 juni 2023
    Ik vind het allemaal heel knap wat jij doet, Gerda. Mijn hobby is het echt niet. Maar ik wens je nog een fijne en droge verdere reis toe.
  5. Jacqueline:
    26 juni 2023
    Ja je hebt groot gelijk Gerda, en dagje rust is prima toch🍀☀️ geniet ze. Veel liefs van ons😘😘
  6. Jos:
    27 juni 2023
    Lekker zo’n dagje tussendoor! Nu vandaag er maar weer flink oprit en ook nog klimmen! Hoop voor je dat het weer beter is en je niet hoeft te glibberen! Zet hem op maar weer! Groetjes
  7. Jeanne merx:
    27 juni 2023
    Het is tenslotte vakantie toch. Of noem jij dit geen vakantie Gerda?? Beetje relaxen is niet erg toch. 😃👍🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
  8. Gerda:
    27 juni 2023
    Zeker Jeanne, dat hou ik me ook maar steeds voor dat het vakantie is 🤣🤣🤣
  9. Gerry en Cees Meijs:
    👍👍👍🌞🍀🤗
  10. Jeanne merx:
    27 juni 2023
    Maar het is knap hoor wat je doet chapau 😃👍👍🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🙏
  11. Erika & Sabine:
    27 juni 2023
    Hey Gerda schön von dir zu lesen. Wir sind gestern insgesamt 30km bis Kingshouse Hotel gelaufen. Gerade sitzen wir in Kinlochleven im Pub und warten auf die Chips. Liebe Grüße
  12. Gerda:
    2 juli 2023
    Hallo meine Damen, schön von Ihnen zu hören. Ich habe dich vorgestern gesehen, aber seitdem leider nicht mehr. Gestern bin ich von Tryndum zur Brücke von Orchi gelaufen. Und heute mit dem Bus nach Kings House. Jetzt bin ich in einem B&B, sehr ungesellig, und das Abendessen bestand aus Fish and Chips. Morgen wieder mit dem Bus nach King Loch Leven. Hoffentlich treffe ich dich im Ford William. Liebe Grüße Gerda, ich dachte, das hätte ich dir geschickt. Ich hoffe, du hattest eine gute Heimreise, ich war erst um 21.30 Uhr zu Hause 😰