Van Inverarnan naar Drymen

25 juni 2023 - Tyndrum, Verenigd Koninkrijk

Gisteravond werd ik door een stel uitgenodigd, om bij hun aan tafel te komen heel gezellig. Zijn ook alle twee heel ondernemend dus genoeg te vertellen. Later verruilde we het restaurant voor de pub. En kwam er nog een stelletje bij ons zitten. Zaterdag avond dus live muziek. Een eenmans bandje, met af en toe eenschors liedje. En dan brulde alle schotten die er waren natuurlijk luidkeels mee.

Vandaag belooft een mooie dag te worden. Dus heerlijk 20 km te gaan en ongeveer 300 meter stijgen.
Dus maar vroeg op pad en genieten.
Het is een heel mooi pad en niet veel problemen. Maar rond elf uur kwam de regen, iedere keer een beetje maar op het eind ben je doornat, dat is jammer want dan kun je ook niet meer genieten van de omgeving. Alles was nat, ik had er niet op gerekend dus mijn regenbroek en cape zaten in de koffer, dom, dom,dom ik weet het.Gelukkig hebben ze hier in het hotel een droogruimte, daar staat nu alles in te drogen. Zelfs mijn rugzakje, de schoenen en het shirtje waren door weekt. Morgen een korte wandeling van 11 km en weinig hoogte verschillen, dat is bijna een rust dag, mits het droog blijft 70% kans op regen en 17 graden. Dat moet lukken, mensen allemaal de groeten en tot de volgende keer, Gerda

1. Ron hiensch:
    25 juni 2023
    Hoi Gerda, leuk om te lezen. Je zal best veel meemaken. Ben benieuwd of dat nog meebrullen wordt met de schotten. Dat een ervaren rot als jij toch nog vergeet rekening te houden met de regen daar :)
  2. Trudy:
    Leuk, dit te lezen. Zet 'm op. succes verder
  3. Henneke:
    25 juni 2023
    Jammer van de regen dat loopt denk ik. Niet prettig. Ik hoop voor je dat het droog blijft. Wij krijgen eind van de week regen ☔️ maar dat is ook wel nodig. Groetjes
  4. Gerrie Brouwer:
    26 juni 2023
    Hoi Gerda ,
    leuk je zo te volgen , nog veel wandelplezier hopelijk zonder regen
  5. Pieter:
    26 juni 2023
    Wat grappig dat je bij Drovers Inn geweest bent. Heb je daar ook geslapen? Tijdens eerste tripje was dat één van onze overnachtingsplekken en in mei zijn we er nog langs gereden. Leuke pub ook, hè? En regenen kan het in Schotland inderdaad ;)

Liefs!