Bridge of Orchi naar Kings House.

27 juni 2023 - Glencoe, Verenigd Koninkrijk

Een kort verhaaltje vandaag. Gisteravond weer een gezellige tijd gehad, samen met een Duits echtpaar gegeten en gekletst. Vandaag met de bus naar Kings House. Een goede beslissing want het heeft echt de hele dag geregend! Dus eindelijk het échte Schotse weer. De bus zet me af, ik dacht bij het hotel, maar dat was een ski centrum, ruim een kwartier  omhoog lopen om te ontdekken dat je beneden en aande andere kant van de weg moet zijn.nu ben ik in een B&B.  De wandelaars zijn allemaal ergens anders, het is erg ongezellig, ergens fisch en chips gegten daar kwam ik nog wel twee bekenden tegen. Mijn ontbijt voor morgen bestaat uit allemaal pakjes, croisant, cornflake, wat melk, niet erg aantrekkelijk dus. Maar dat geeft morgen weer wat anders (beters) hoop ik. 😊😄😘 groetjes uit een nat en koud Schotland

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henneke:
    27 juni 2023
    Niet echt een top dag dus. Ik hoop voor je dat het morgen beter is. Hier begint het wat koeler te worden! Groetjes
  2. Jos:
    27 juni 2023
    Toch nog wat beweging gehad! Jammer van de regen, hopelijk morgen beter! Dan krijgen wij weer wat vocht. Geen gezellig ontbijtje, maar beter dan een lege maag. Fijne tocht gewenst!
  3. Hanneke:
    27 juni 2023
    Nou maar karig ontbijten dan morgenochtend en dan met frisse moed weer verder.
    Jij kan dat !!!!!
    Lieve groeten,
    Hanneke
  4. Marjo Buijs frambach:
    28 juni 2023
    Hoi Gerda, hopelijk vandaag fijner wandel weer. Kijk uit naar je volgende verhaal. Veel groetjes, Kees en Marjo
  5. Gerry en Cees Meijs:
    28 juni 2023
    Dag Gerda wij stuurde wat zon naar jou, daarom is het hier nu frisser😉. Hoop dat het vandaag een fijnere wandeldag is.
  6. Lidia:
    28 juni 2023
    Achter de wolken schijnt altijd de zon, en gelukkig geef jij zelf stralende warmte af naar ieder om je heen. Ik hoop dan ook dat je weer wat gezellige mensen ontmoet op je tocht vandaag.
  7. Magda:
    29 juni 2023
    Wat jammer Gerda dat het zo blijft regenen hopelijk houd dat eens op
    Stuur die regen maar hier naar toe want wij hebben regen nodig