Van mijn B&B adres in Ballachulish naar Kinlochleven

28 juni 2023 - Kinlochleven, Verenigd Koninkrijk

Gisteravond een diner van fisch and chips, en vanmorgen zoals ik al vertelde een zéér uitgebreid ontbijt. Dan maar op tijd met de bus die om 9 uur zou komen. Maar om dat er een aardverschuiving is geweest, is de weg versperd en kan niemand me vertellen hoe laar de bus komt 😅 Er komen nog twee andere wandelaars Andrea en Peter, die ook met de bus gaan. Nou om 11,00 uur komt dan eindelijk de bus. We hebben wel geluk bij een ongeluk want we krijgen een hele mooie rit. Het is ook vandaag weer erg buiig. Als ik in Kinlochleven ben wil ik toch wel wat doen en ga naar de waterval. Veel klimmen en over glibberige en natte losliggende steentjes. Ik merk wel dat ik niet meer zo onbevangen over die steentjes huppel. Ben veel voorzichtiger. Daarom heb ik een moeilijk besluit genomen om morgen ook niet te gaan lopen. 24 km in het begin stijl omhoog en het grootste stuk ook over ongelijke ondergrond., en ongeveer 7 á 8 uur lopen, pauze niet meegerekend. Morgen dus met de bus naar Fort William en het museum bezoeken, en naar de Neptune's Staircase. Daarna ook weer iets gaan doen met Martine en Bernt ( samen eten) zoals we ook vanavond gedaan hebben. En dan is het einde alweer gekomen aan mijn avontuur, en anders verlopen dan ik gedacht had. Maar met veel plezier kijk ik terug op deze dagen.

Allen die gereageerd hebben en mij gesteund hartelijk dank en ik hoop jullie allemaal weer eens gauw te zien. Veel liefs en groeten Gerda

1. Gerrie Brouwer:
    Gerda ,je bent een kanjer
    Zie je dinsdag
  2. Hanneke:
    28 juni 2023
    Ga je nog aan de Haggis ?
  3. Gerda:
    Nee dank je Hanneke 😝
  4. Jos:
    28 juni 2023
    Jammer dat je tot dit besluit moest komen, maar safety firts! Schotland is prachtig maar helaas werkt het weer niet altijd mee. Hoop je gauw weer te zien. Geniet nog van je uitstapje morgen en goede reis naar huis op vrijdag!
  5. Hanneke:
    28 juni 2023
    Goed om wat voorzichtig te zijn als het nodig is. Geen onnodig risico lopen.
    Nog veel plezier op je laatste dag daar!!
    Tot snel.
    Hanneke
  6. Gerry en Cees Meijs:
    28 juni 2023
    Goede beslissing. Jammer dat er zoveel regen was. Lees dat je toch genoten hebt en daar gaat het toch om!
  7. Henk en Eva:
    29 juni 2023
    Gerda ik heb respect voor!!👍
  8. Jacqueline:
    29 juni 2023
    Lieve Gerda, je hebt een topper die erg knap haar route gedaan heeft👍ik doe het je niet na.
    Het is precies zoals de rest ook al zegt veiligheid is het belangrijkste.
    Zodat je weer veilig zonder letsel terug kunt kijken op een geweldige reis.
    Trek je agenda naar vast open voor een etentje bij ons ♥️ wij zijn benieuwd naar alle verhalen die hij life bij ons aan een lekker glaasje en een goed bordje eten komt vertellen. Ik zal dan geen haggis maken🥴😜🤣
  9. Marjo Buijs frambach:
    29 juni 2023
    Hoi Gerda, goede terugreis en tot snel, groetjes
  10. Magda:
    29 juni 2023
    Een goed besluit Gerda want veiligheid gaat voor alles en een museum bezoeken is ook leuk .maar je heb nu wel het echte Schotland gezien wat ook een beleving is Goede reis terug naar huis het was weer leuk om je reis verslag te lezen groetjes
  11. Beppie:
    29 juni 2023
    Geniet nog even van Fort William; een prachtig stadje!! Leuk dat ik met jou weer even deelgenoot was van het mooie Schotland
  12. Henneke:
    29 juni 2023
    Goed dat je voorzichtig bent en dit besluit hebt genomen . Nog even genieten van de reis en dan weer naar huis! Wat gaan de dagen toch vlug hé?
  13. Trudy:
    29 juni 2023
    Veilige reis terug. Jammer dat je dit hebt besloten, maar veiligheid voor alles.
  14. Lidia:
    29 juni 2023
    Lieve Gerda, straks weer gezond en wel thuis komen en dat is een hele prestatie!
    Hoe meer afzien, des te meer spannende verhalen en een reis die je nooit meer vergeet.
    Hoop je voor ons vertrek naar Noorwegen nog te zien. Ben nu wel een beetje huiverig voor het weer daar ;-)