Naar huis

24 maart 2018 - Ede, Nederland

Nog 2 dagen lekker langs de kust gewandeld, en ben dan in Torre Canne. Nog ongeveer 50 km, is 2 dagen naar Brindisi. Maar het loopt helemaal anders. Het wordt erg slecht weer dus besluit ik om met de trein naar Brindisi te gaan. Maar dan moet je eerst uit dit dorp weg zien te komen. Gelukkig wil de gastheer me, als hij toch zijn dochtertje weg moet brengen, bij het station van Fasano af te zetten. Hier in dit dorp gaat geen bus of taxi. Vandaar met de trein naar Brindisi, hopen dat het daar wat beter is, maar het is hier nog erger gesteld met het weer. Én dat zal zeker de eerst komende week zo blijven. Wat nu gedaan, een week in een hotel of B&B wachten op betere tijden of het vliegtuig nemen naar huis. De beslissing is snel genomen, er staat een bus klaar naar het vliegveld, op het vliegveld kan ik na verschillende pogingen een ticket kopen naar Amsterdam. Even overstappen in Rome en dan ben je zo thuis! Alles werkte mee, ik was om 10.30 uur op het vliegveld en om 11.45 uur gingen we de lucht in. Met de trein naar Boxtel waar ik opgehaald werd door Maaike en ben ik nog een dag bij mijn vrienden gebleven en nu lekker thuis!

1. Magda:
    24 maart 2018
    Wat jammer van het weer en dat je reis zo is afgelopen 😔
  2. Henneke:
    Welkom thuis! Trudy en
    Ik hadden het vanmorgen
    Nog over jou. Er kwam geen reisverhalen. Nu weten we de reden. Goede beslissing 👍
  3. Ingrid Verhoeven:
    24 maart 2018
    Wat een avontuur. Een ding is zeker: je bent niets uit de weg gegaan! Welkom thuis!
  4. Franca:
    24 maart 2018
    Jammer dat het weer niet mee zat .maar je bent weer heelhuids thuis .
  5. Hanneke:
    24 maart 2018
    Welkom thuis, fijn dat je er weer heelhuids bent.
    Liefs,
    Hanneke en Paul
  6. Trix:
    24 maart 2018
    Wat jammer van het weer. Maar welkom thuis Gerda.
  7. Mike en Corrrie:
    24 maart 2018
    Wat jammer maar ik snap dat je gestopt bent . Het moet wel leuk zijn en in de regen lopen ben je snel zat . Gelukkig is het hier mooi weer. Wij zijn de hele dag in de tuin bezig en in de zon is het lekker warm .Lekker slapen in je eigen bed!!!!!!!!
    Heel veel groeten Mike en Corrie.
  8. JAN.:
    24 maart 2018
    Hoi GERDA. Een Goede beslissing want alleen regen is voor je lichaam ook slecht, Ik neem mijn petje voor je wat zeg ik 3 petjes.En een welkom thuis nu lekker tot rustkomen Mettertijd hoor ik wel de rest van jouw geweldige prestatie Groetend JAN H.
  9. Cora:
    24 maart 2018
    Klinkt als een heel goed besluit Gerda! Welkom terug. Tot een volgende trip ;-)
  10. Jos:
    24 maart 2018
    Ik begon me al zorgen te maken, omdat we niets meer van je hoorden! Welkom thuis en jammer, maar helaas! Misschien toch te vroeg in het seizoen? Nu maar bijkomen en dan in Ede wandelen...
  11. Gerda van den Berg - Kommers:
    Van Noord naar Zuid
    Door de regen is het uit
    Oost West
    Thuis is toch het best!
    Het is vast weer even wennen,
    Dus alvast een nieuwe uitdaging plannen.!
  12. Berdinie:
    Welkom thuis Gerda
    Jammer van het weer maar ja we hebben wel van je reis verhalen kunnen genieten.En misschien tot dinsdagmiddag.👍🚶‍♀️✋😚
  13. Marjo:
    24 maart 2018
    Hoi Gerda, goed dat je je gevoel volgt. Ook deze ervaring kan in je pocket.
  14. Trudy:
    24 maart 2018
    Welkom thuis. Nu weten waarom er mediastilte was.
    Ik spreek je snel
  15. Welmoed Bergsma:
    24 maart 2018
    Welkom thuis Gerda!! Van alles wat je onderweg tegengekomen bent heb je natuurlijk weer heel veel inspiratie opgedaan. En ja soms "lopen" dingen/plannen anders. Liefs.
  16. Marianne:
    25 maart 2018
    Dag Gerda, Een geweldig avontuur en dat heeft je leven weer rijker gemaakt. In Nederland schijnt nu wel de zon, dus geniet ervan ! Bedankt voor het delen !
  17. Anneke Jansen:
    25 maart 2018
    Goh, Gerda,
    Dit had je niet verwacht denk ik. Heel verstandig dat je je wandel- plannen niet koste wat kost hebt doorgezet maar voorrang heb gegeven aan veiligheid en gezondheid. Dan zie ik je binnenkort wel weer in Ede. Tot ziens!
  18. Beppie:
    Hoi Gerda,
    Ik heb weer van je mooie verhalen genoten met wonderschone foto's! Gelukkig zonder al te veel strubbelingen thuisgekomen. Nu weer zoeken naar een nieuwe uitdaging? Tot ziens, beppie
  19. Mar en catrien hienschc:
    26 maart 2018
    fijn om weer thuis te zijn.
  20. Gerry en Cees Meijs:
    26 maart 2018
    Dag Gerda, jammer van het weer. Hoop dat je toch hebt genoten van alles wat je hebt gezien, het wandelen en de mensen die je hebt ontmoet. Lieve groet Cees en Gerry