Tekens onderweg

2 juni 2017 - Rieti, Italië

Gisteren van Don Bosco naar Poggio Bustone gelopen. 600 m klim, dat zal meevallen dachten we! Inmiddels heb ik Nederlandse ontmoet Roos waar ik nu mee loop. Verder 3 andere Nederlandse, 2 Duitse stellen, 2 Duitse mannen en nog een Duits stel. Die ontmoeten we elke keer, bij de pauzes en in het plaatsje waar we naar toe gaan. Heel gezellig. We hebben hele stukken waar geen markering is, de route beschrijving niet altijd duidelijk, dan wordt het weleens morilijk. Ook klopt het hoogte verschil niet altijd, dusvhaddrn we gisteren allemaal een hele zware dag. Op een gegeven moment waren we al op 1250 m, en volgens ons hadden we wel heel veel en heel steil geklommen. Maar goed, uitgeput zien we elkaar dan weer op een terrasje op de plaats van bestemming. Goed uitrusten voor de dag van morgen. Foto's uitzicht op Don Bosco, abrikozenboom en een pauze plaatje met Roos

U

I

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henneke:
    3 juni 2017
    Ziet er weer gezellig uit. Leuk dat je fijne mensen om je heen hebt met het zelfde doel. Geniet ervan
  2. Ad en Christine:
    3 juni 2017
    Irsee ligt niet in Italië hoor.....

groetjes en liefs van ons.
  3. Henneke:
    5 juni 2017
    Ik wist wel dat je verstandig bent. Geen gevaarlijke dingen doen ik kan je nog lang niet missen .! ♠️♦️♥️♣️neem de bus maar
  4. Franca:
    5 juni 2017