Een heerlijke dag

30 mei 2017 - Ferentillo, Italië

Ik ben helemaal blij, omdat ik een goeie beslissing genomen heb. Een mooie treinreis van 20 minuten( nog een uurtje erbij en ik was in Rome!) daarna met de bus naar Ferentillo, waar ik nu in een mooie B&B ben. Heb heerlijk kersen gegeten en zit in de tuin, het dreigt wel naar onweer. Morgen brengt de gastvrouw me naar Don Bosco en van daaruit gaat de pelgrimage weer verder. De foto is van het dorpje Ferentillo en een abrikozen boom.

1. Franca:
    30 mei 2017
    Prachtig gerda. Geweldig mooi dat je dit doet en durft. Nog veel plezier.
  2. Zwenny Gerber:
    Ha lieve Gerda.
    Ik ben met jou blij dat je een goede beslissing hebt genomen☺! Erg leuk om al je belevenissen te lezen.
    Geniet nog van de rest van je tocht en ik blijf graag je verhalen lezen!
    Groet, Zwenny
  3. Magda:
    30 mei 2017
    Goed dat je voor veiligheid kiest ,
    Volgens de foto's geniet je met teugen met de trein is het ook mooi he groetjes tot het volgende verhaal
  4. Tineke:
    30 mei 2017
    Hoi Gerda, Bijzonder dat je deze reis fysiek en mentaal toch maar weer onderneemt. Fijn te lezen over de ontmoetingen met mede reizigers, zo positief. De reis is volledig aan je besteedt op na en mooi vervolg. Groetjes, Tineke
  5. Lidia:
    30 mei 2017
    met jou is het goed kersen eten :-)
  6. Jos:
    31 mei 2017
    Wat ben je toch verstandig! Goed gekozen! Mooi met de trein en dan kersen eten! Word je ook nog weggebracht! Niet te veel verwennen hè! Goede tocht!
  7. Mike en Corrrie:
    31 mei 2017
    Zo , jij bent goed bezig . Ga zo door , wij volgen je vanuit een heel zonnig Zeeland .