Assisi, Spello, Montefalco

28 mei 2017 - Montefalco, Italië

Van Assisi met de bus naar Spello. Van 0900uur tot 13.40 uur op de bus gewacht, er was er een uitgevallen. Was sneller geweest met lopen! Maar ik heb 3 Nederlandse ontmoet die waren op dat traject verkeerd gelopen, en dat met een flinke klim over de berg, ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb in mijn eentje!! Wie weet waar ik uit gekomen was. Spello is een mooi historisch stadje met veel nauwe straatjes en dus leuke door kijkjes. Op de foto een gezicht op Spello. Nu ben ik in Montefalco, een mooie route door  heuvelachtig landschap, maar wel érg warm 27 graden en geen wolkje aan de lucht. Vorige week is hier de Giro 'd Italia doorgekomen. Vandaag is het druk vanwege een wijnfeesten, gratis proeven, als dat maar goed gaat ☀️ Morgen 24 km lopen maar geen hoge klimmers.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingrid Verhoeven:
    28 mei 2017
    Je gaat goed als ik het zo lees! Leuk, al die ontmoetingen onderweg. Gelukkig geen regen meer! Doe voorzichtig met de wijn en wandel ze weer!
  2. Magda:
    Goed nu kun je beginnen aan de 2 rit
    Goedzo op naar Rome veel loop plezier
  3. Maria en Thea:
    Hoi Gerda,
    Zo te zien gaat het goed met je lekker relaxen af en toe
    Is het niet te warm om te lopen?
    Veel plezier
  4. Nelie:
    28 mei 2017
    Prachtige route Gerda. Je ontmoet ongetwijfeld prachtige mensen ook hè? Geen zonnesteek oplopen hoor!!!! Goed pad en zonnig spoor hoor!!!!
  5. Jos:
    29 mei 2017
    Ziet er heel mooi uit allemaal! Voor de temperatuur hoef je niet naar Italië! Hier was het gisteren ook over de 30 graden achter het huis. Veel loopplezier!
  6. Maria & Andre:
    Hoi Gerda,
    Tjonge, wat een indrukwekkende reis maak je! Geweldige omgeving, fijne contacten onderweg, prima weer, super hoor. Fijn dat je zo geniet, alle goeds en nog heel veel plezier. Hartelijke groetjes.
  7. Lidia:
    29 mei 2017
    Wouw, ziet er mooi en gezellig uit! Proost met een glaasje prosecco ;-)
  8. Welmoed Bergsma:
    30 mei 2017
    Wauw wat een avonturen. En hoe was de wijnproeverij?? Lieve groetjes.