Valdichiascio

22 mei 2017 - Valfabbrica, Italië

Eergisteren van Valdichiascio naar Biscina gegaan , wat later vertrokken i. v.m.de regen. Dus ook wat later in Valdichiascio aangekomen.  Heerlijk 's middags In de tuin gelegen en 's avonds met een volle tafel wandelaars gegeten. Gisteren naar Biscina, ook weer een korte route, maar dat zegt niets wat zwaarte betreft, maar het is dan heerlijk als je daarna lekker kan douchen en heerlijk bij het zwembad in de zon kan liggen. Vandaag 14 km gelopen naar Falfabbricia, met Regina en Josef en onderweg nog 2 Engelsen ontmoet. Waar we na aankomst heerlijk met z'n vijven geluncht hebben en onze tijd verkletst, heel gezellig. Morgen naar Assisie en dan een paar rustdagen inlassen.

1. Magda:
    23 mei 2017
    Assissie is zeker de moeite waard om een paar dagen te verblijven veel plezier
  2. Jos van de Klashorst:
    23 mei 2017
    Gisteren lekker gewandeld bij Hoekelum. Vandaag in de Peppel gezwommen en je hebt de groeten van de zwemclub. Ze vinden je maar stoer! Zouden er niet aan moeten denken zo ver te moeten lopen. Ik ook niet trouwens! Ziet er wel prachtig uit, maar die afstanden!
    Groetjes maar weer! Jos
  3. Joop:
    23 mei 2017
    mooie oversteekplaatsen bij de reviertjes en nog veel wandelplezier
  4. Lidia:
    23 mei 2017
    Klinkt echt als vakantie :-) Top!
  5. Tineke:
    23 mei 2017
    Wat een route om te lopen! Echt voor een geharde doorzetter. Je krijgt er wel prachtige ervaringen, contacten, afzien- en genietmomenten voor terug. Daar doe je het voor.
    Na ruim een week de computer in reparatie te hebben gehad weer live om even te reageren op de meereisverhalen. Leuk. Fijne tijd nog.