Gubbio

18 mei 2017 - Gubbio, Italië

Vandaag lekker op mijn gemak gedaan, kwam om ongeveer 12.00 uur in Gubbio aan. Het heeft een heel mooi ommuurde oud stad. Veel kleine straatjes en veel herinneringen aan Franciscus. Ik heb besloten om hier een extra dag te nemen. Vanmiddag een wasje gedaan, mocht ik in de tuin van de alberge te drogen hangen. Daarna heerlijk met m'n e- reader op de schommelbank in de schaduw gelegen. Om 16.00uur gaan hier de winkels weer open en dus maar weer naar de farmaci. Kijken of ze iets hebben voor mijn voet. Nu lig ik op bed, voet in gespraid met pijnstiller en een stevige bandage erom, maar zien of het helpt. Morgen dus nog een dagje Gubbio, beetje tourist uithangen, met de kabelbaan naar boven. De voet wat rust geven. Nou tot de volgende leer maar weer.

1. Willeke den Dulk:
    Hoi Gerda

Wat vervelend nou dat je voetje opspeeld . Je hebt de hartelijke groeten van Fred en Annemarie Mol van de Scandinavië reis 7 jaar geleden ! Zij doen ook de Kroatië anwb reis waar wij ook aan mee doen !
    Stekte met je voetje en hou vol en ga er voor liefs Willeke
  2. Marjo:
    18 mei 2017
    Mooie foto's. Sterkte met je pootje.
  3. Magda:
    18 mei 2017
    Hopelijk dat de rust je voet goed doet
    Geniet er van is inderdaad een mooie omgeving
  4. Aggie:
    Toppertje
  5. Mar en catrien hienschc:
    18 mei 2017
    sterkte met je pootje , groeten.
  6. Jos:
    19 mei 2017
    Hoop dat de rust je goed doet! Was er nog iets bekend over de uitslag van de scan? Doe maar voorzichtig en geniet van de rust!
    Groetjes Jos