Vervolg

9 mei 2017 - Camaldoli, Italië

Ok dacht datvdecalbergevdichtvwas. Nou ja, maar ergens onder een afdakje wat gegeten en gepauzeerd. Maar hetvis al snel te koud, dus maar weer verder. En dan moet je Overveen boomstam stappen op natte gladde stenen, met stromend water, dat gaat niet goed want ineens lig ik voor over in het water. Gelukkig niets bezeerd, op een blauwe vinger ns, maar dat gaat wel weer over. Op zo'n moment is er niemand in de buurt. Nu zit ik veilig in het klooster en ga straks met de mannen een hapje eten. Groetjes Gerda

1. Ingrid Verhoeven:
    9 mei 2017
    Nou Gerda, dit vraagt wel doorzettingsvermogen! Goed gedaan hoor, nu lekker ontspannen!
  2. Marjo:
    Fijne avond, groetjes
  3. Trudy:
    9 mei 2017
    Niet meer vallen, doe voorzichtig.
    Groetjes
  4. Henny:
    9 mei 2017
    Wij genieten van je belevenissen zo te lezen vandaag geen blauwe luchten en dan ineens de Finnen achter je Lijkt mij helemaal te gek We zien je al denken hoe kan dat nu.
    Hopelijk heb je het morgen droog want voor van die glibberige stenen ben je niet gekomen.
    Ik ben vandaag met de trein naar Delden geweest naar een tante.
    Vanuit de trein ziet de natuur er prachtig uit.Het is nog koud vandaar dat het veld voor ons nog vol pinksterbloemen staat.Gerda doe voorzichtig een blauwe vinger is genoeg .Groetnis
  5. Jos van de Klashorst:
    9 mei 2017
    Meisje dat heb ik nog zo gezegd : niet in zeven sloten tegelijk lopen! Maar een bergstroom is al erg genoeg! Niet al te stoer doen hè! Ik hoop dat je morgen beter weer hebt en een wat eenvoudiger traject. Zet hem op! Je kunt het, maar voorzichtig!
    Groetjes Jos
  6. Maria en Thea:
    Hoi Gerda,
    Zorg wel dat je heelhuids terug komt, de omstandigheden zijn wel zwaar zo te lezen
    maar goed dat je de mannen in de buurt hebt !!
    Zorg goed voor jezelf en niet meer vallen
    Gr Thea
  7. Henneke:
    17 mei 2017
    Ja nu moet je toch voorzichtig gaan doen hoor, straks ben je bond en blauw!
    Ja ik ben vanmorgen ook aan de wandel geweest naar Heveadorp maar met de auto en daarna ongeveer 1 kilometer heen en 1 terug gelopen net genoeg voor mij. Prachtig was het. Allemaal bloeiende azalia's net het buiten land dicht bij de sluizen van Driel. Het was hier vandaag 29 graden dus erg warm en niet in de zon. Morgen is het weer minder. Met kaarten € 1,50 moeten betalen deze keer had Tonny de pech door meer te moeten betalen. Geniet er van en wees alsjeblieft een beetje voorzichtig.