Vervolg van een verrassende dag

17 mei 2017 - Città di Castello, Italië

Ik ga dus die hele steile glibberige weg terug, inmiddels regent het, op een gegeven moment sta ik op een stuk rots en kan , durf, er niet vanaf!! Een té hoge stap en ik kan zo naar beneden glijden. Gelukkig er komen 2 wandelaars aan, ik vraag of ze me kunnen helpen. Waar ik dan naar toe ga , ik zeg, terug naar de stad en vertel het verhaal. Nee, dan kom je maar met ons mee, nou nog een keer dat glibberige steile pad op!! Maar als we boven zijn is het al zo laat dat we besluiten om via de harde weg naar de stad terug te gaan. Omdat ik zo'n last van mijn voet heb houdt Josef een auto aan en krijgen we een lift naar het bus station. We gaan naar Cita Di Castello, ik weet helemaal niet of ik daar moet zijn, maar goed Rita en Josef wel. Later bekijk ik mijn route en zit ik helemaal verkeerd, ik moet in Borsa Ceriales zijn dat is heel ergens anders. We nemen een kamer in Castello en morgen zien we wel weer. 'S morgens bij het ontbijt kom ik een bekende pelgrim tegen, hij heeft het pad zonder rugzak gelopen en vind het heel knap dat ik het gedaan heb met rugzak!!