Een verrassende dag!!

17 mei 2017 - Sansepolcro, Italië

Afgelopen maandag zou ik van Sansepolcro naar Lama lopen. Maar het is allemaal een beetje anders gegaan! Iemand vertelde me dat ik beter niet de steile weg kon gaan. Erg glibberig, zéér smal pad, afgrond en rotsen en stenen. Beter via de straat te gaan. Opeens dacht ik dan ga ik met de bus. Helemaal gerust ging ik slapen, maar 'smorgens bij het ontbijt hoorde ik dat er helemaal geen bus die kant op gaat. Er zat een stel die daar ook naar toe gingen en zeiden, ga maar met ons mee, maar dat doe ik niet graag omdat ik ze dan erg ophoudt, ik klim nl héél langzaam. Maar ze gaan eerst de cathedraal bekijken, dus ga ik vooruit. Het is inderdaad een heel lastig pad, maar rustig aan dan kom ik er wel. Boven aangekomen staat er een TOURINGCAR!! Maar goed ik ben er en verder niemand, dus besluit ik toch maar verder te gaan, helaas neem ik een verkeerde afslag en na 2 uur klimmen, dalen en dwalen ben ik weer terug bij het klooster. Wat is wijs, terug naar Sansepolcro en daar de bus nemen naar Lama, zo gezegd zo gedaan.

1. Hanneke:
    17 mei 2017
    Paul vraagt of je wel op tijd terug bent voor de vierdaagse en niet verdwaalt.
    Ha,ha dat broertje van je.
    Het gaat goed, toch, hou vol!
    Liefs,
    Hanneke
  2. Karin:
    18 mei 2017
    Geniet van je verslag. Reuze knap. Heel veel wandelplezier nog. Liefs Rob en Karin