Stigmata

12 mei 2017 - Pieve Santo Stefano, Italië

In Della Verna heeft Franciscus de srigmata ontvangen. Op de plaats bij een eik, daar staat nu een kapelletje. En in het klooster wonen franciscaner monikken die nog elke dag dit gedenken. Ik ben dus vandaag vanuit het dorp la Verna naar Pieve Santo Stefano gegaan. Het was maar 18 km maar wel omhoog en omlaag. Ik heb nog niet zo'n vermoeide dag gehad als vandaag. Ik hoop dat het morgen goed gaat want dan zijn het 24 km. Nu maar goed uitrusten. Iedereen bedankt voor de leuke reactie's en tot de volgende keer.Nog even een foto van 'n badkamer "woekeren met ruimte !"

1. Thijs:
    12 mei 2017
    Jeetje, dat zijn toch flinke afstanden Gerda, zeker als het "op-en-af" gaat.
    Erg leuk om elke dag een verhaaltje van jou te ontvangen!
    15 juni mag ik zelf weer: Camino Aragones; van Somport in de Pyreneeën naar Puenta la Reina (170 km) Heeeeel veeeel zin in!
    Ik wens jou een hele goede reis! Buen Camino Peregrina! Liefs, xx, Thijs
  2. Magda:
    12 mei 2017
    Nou ik kan best indenken dat je moe bent na deze vermoeide dagen maar aan de foto,s te zien is het allemaal de moeite waard succes morgen kijk uit naar je volgende verhaal groetjes
  3. Lidia:
    12 mei 2017
    Ik doe het je niet na hoor bergje op bergje af! Sterkte voor morgen! Wij kunnen morgen ook weer verdere maar dan in ons busje
  4. Carlien:
    12 mei 2017
    Erg leuk je zo te kunnen volgen. Wel vermoeiend zeg. Mooie foto's. Tot morgen!!!
  5. Henneke:
    12 mei 2017
    Och Gerda toch! Mijn benen doen al pijn als ik je verslag lees. Ik doe het je niet na. Even een rustdag zou ook niet gek zijn toch? Maar ja dat kun je het beste zelf inschatten. Hier als oké! We krijgen mogelijk eindelijk wat beter weer. Tot het volgende verslag!
  6. Welmoed Bergsma:
    12 mei 2017
    Lieve Gerda, wat goed van jou!! Genieten van je leuke korte verhaaltjes maar daardoor toch helemaal bij. Hoe is het met je voeten? Heb je al een lekkere massage nodig?? Ook lekker genieten hoor van zo nu en dan een heerlijk Italiaans wijntje etc. Dikke knuffel, liefs Welmoed
  7. Marion sutherland:
    14 mei 2017
    heerlijk om je verslag te lezen
  8. Joop:
    14 mei 2017
    Een echte Deen een doorzetter.Maar geniet van de omgeving en nog veel wandel plezier Het zijn mooie verslagen maar petje af hoor
    Groeten neef Joop