Rustdag

10 mei 2017 - Badia Prataglia, Italië

Vandaag een kort traject van 7 km. Niet te vroeg juichen, maar het is in ieder geval mooi weer. Eerste stukje de verkeerde richting uit en daarna  1uur en 5 min. Gedaan over 1400m . Best wel steil. Daarna ging het prima, een poosje in de zon gelegen en om 13.00 uur op de plaats van bestemming. Morgen een zware dag, ik zei tegen de mannen dat ik misschien wel met de bus zou gaan! Nee je moet met ons mee gaan dan komt het helemaal goed. Nou we zien wel morgen weer een dag!

1. Henny:
    10 mei 2017
    Benieuwd wat de dag van morgen ons weer voor een verhaal brengt.Je kunt gelukkig vanmiddag even uitrusten.Het wordt hier ook een beetje warmer.
    De zon piept zo nu en dan door de wolken.
    Groetnis
  2. Henneke:
    10 mei 2017
    Gezellig dat er mensen zijn die zich om je bekommeren. Geeft toch een rustig gevoel als je over glibberige en steile paden gaat.
  3. Kees den Oudendammer:
    10 mei 2017
    Hoi Gerda leuk om je te volgen en dat je steun krijgt van andere wandelaars. Wij hebben pech in Spanje en hebben verplichte rust tot de camper weer rijdt.....maar zon, tappas en een wijntje maakt alles goed. Elk nadeel heb ze voordeel....toch...nog veel wandelplezier!
  4. Mike en Corrrie:
    10 mei 2017
    Gelukkig dat het weer beter is . Bij ons is het heerlijk warm in de zon .Knap dat je dapper door stapt en wat een geluk dat de mannen er zijn . Blijf maar een beetje in de buurt wel zo veilig ! Succes en geniet er van .
  5. Gonnie Walrecht:
    10 mei 2017
    Nou Gerda, je zei al dat het zwaar zou zijn. Nu maar goede moed houden en met de mannen mee. Laat ze maar zien, dat je niet onderdoet voor hen. Succes.
  6. Jos van de Klashorst:
    11 mei 2017
    Hoi Gerda,
    Rust maar lekker uit en laat je niet kennen door met de bus te gaan! Die Finnen zijn misschien wel stoer , maar jij bent beter! Ook gezellig dat je niet helemaal alleen het traject hoeft te doen! Groetjes Jos
  7. Nelie Verduijn:
    11 mei 2017
    Met veel respect volg ik je. Einddoel is Rome heb ik begrepen? Nou da's een mooi eind doel. Rome is "so beatyfull". Ik hoop dat je beschermengeltjes met je meegaan. Dag taaie Gerda!!!