Van Rome naar Bari en Brindisi

5 maart 2018 - Sint-Oedenrode, Nederland

Vandaag teruggekomen van een heerlijk weekend in Camperduin met Christine, Ad, Pieter en Liesbeth en Maaike en Koen. Vrijdag was her érg koud, zaterdag ietsje beter en zondag heerlijk weer en dus een hele mooie wandeling gemaakt langs de zee en door de duinen. Nu voorbereiden op de tocht die woensdag gaat beginnen. Morgenvroeg om 7.25uur vertrek ik vanuit Eindhoven naar Rome, waar ik om 9.30 aankom. Die dag zal ik in Rome doorbrengen, een overnachting zoeken en woensdag rustig de eerste kilometers  afleggen.

1. Leo:
    5 maart 2018
    Nou Ger, weer 'n hele wandeltocht voor de boeg ! Goeie reis naar Rome en neem bij aankomst in Rome eerst 'n Capucho !
    Ik heb in Rome overnacht bij Casa Tra Noi. Prima hotel en niet te ver van het Sint Pietersplein. Bon viaggio ! Groet, Leo.
  2. Henny:
    5 maart 2018
    Hoi Gerda ,Afgelopen weekend dacht ik nog zal je voettocht beginnen? Ziedaar je mail. Wij wensen jouw een goede reis.
    Zien uit naar je verhalen en belevenissen.
    Een warme groet Ab en Henny
  3. Magda:
    5 maart 2018
    Wat leuk Gerda ik hoop dat je beter weer hebt dan hier in het noorden
    Veel wandelplezier ik verheug me al op je verhalen
  4. Willeke den Dulk:
    5 maart 2018
    Lieve Gerda . Geweldig dat je weer het avontuur aan gaat . Geniet van alles wat op je pad komt .
    Ik kijk uit naar je verhalen !
    Bon voyage en liefs van Willeke
  5. Franca:
    5 maart 2018
    Een hele goede reis Gerda.en geniet ervan heel veel plezier.groetjes franca
  6. Marjo:
    5 maart 2018
    Hoi Gerda, we wensen je een mooie wandeltocht en gaan je uiteraard hier weer volgen.
    liefs, Kees en Marjo
  7. Kim Slangen:
    Hoi Gerda,
    Goede reis en veel succes op je mooie wandelavontuur! Leuk dat we je weer kunnen volgen.
    Groetjes Kim
  8. Gonnie Walrecht:
    5 maart 2018
    Houd je voeten droog Gerda. Goeie reis.
  9. Eva van der Burg:
    5 maart 2018
    Heel veel succes en ik kijk uit naar je reisverslagen!!
  10. Hanneke:
    5 maart 2018
    Goede reis schoone Zus, we horen van je!!!
  11. Lena Taihuttu:
    5 maart 2018
    goede reis en veel wandelplezier!
  12. Maria en Thea:
    Gerda daar je weer
    wel voorzichtig doen en niet teveel over grote keien springen want je bent geen jonge hinde meer!!!
    veel wandelplezier
  13. Nelie:
    5 maart 2018
    Hallo Dappere stapper, het begon dus weer te kriebelen aan die grote teen..............................Heel veel loopplezier, ik kijk uit naar je ongetwijfeld mooie belevenissen. Geniet ook nog ff van Rome as het effe kan!
  14. Roos:
    Ha Gerda ,
    Goede reis morgen en het wordt een heel mooie wandeltocht ! Het wordt weer een heel avontuur , ik zal graag je reisverslag lezen !
  15. Annemiek:
    5 maart 2018
    Hoe lang ga je deze keer op stap? Goede reis goede gezondheid en mooie avonturen gewenst!
  16. Ingrid Verhoeven:
    Lieve Gerda,
    geniet lekker van alles wat je tegen komt! Ik ga je weer volgen!
  17. Carlien:
    5 maart 2018
    Geniet van de wandelvakantie!! Veel schrijven hè!!!
  18. Gerda van den Berg - Kommers:
    5 maart 2018
    veel respect voor je, je bent echt onvermoeibaar hè! Ik wens je een hele goede reis naar Rome en een goede start van de wandeltocht. we gaan je volgen!
  19. Gerry en Cees Meijs:
    6 maart 2018
    Dag stoere Gerda, we wensen je een hele fijne wandeltocht toe! Geniet van alles en zorg goed voor jezelf! Lieve groeten, Cees en Gerry
  20. Henneke:
    6 maart 2018
    De paden op zullen we maar zeggen. Ik doe het je niet na! Goede tocht
  21. Trix:
    19 maart 2018
    Ik ga nu maar alles lezen. Ik denk dat ik iets gemidt heb van je. Doe voorzichtig.