Met goeie moed op pad

12 maart 2018 - Ceprano, Italië

ik dacht vandaag maar eens een kort verhaaltje. Ben gewoon aan de wandel!! Nou lekker aan de wandel, af en toe een bui, en dan weer de zon. Tot dat het in de verte begint te rommellen, maar dat gaat de andere kant op??⛈ Toch  komt er echt een hele donkere lucht aan. Als dat maar goed gaat, onweer en bliksem en net als het begint te regenen kom ik bij een huis met allerlei schilderingen en afbeeldingen van pelgrims. Een vrouw roept me, en net als ik onderdak ben breekt de hel los. Een wolkbreuk, met donderslagen daar zeg je u tegen en bliksemschichten, nou nou. Ik vraag of er hier een bus  of taxi komt maar helaas. Het is of het zo moet zijn, mevrouw gaat van alles voor me regelen, belt het hotel in Seprano en brengt me daar naar toe. Ze wil van alles voor me doen, eten, drinken, maar ik ben haar allang dankbaar, want ik had zo echt niet te voet verder gekund. Morgen zou het ook slecht zijn, maar dat zien we dan wel weer. Nu eerst maar iets gaan eten.

1. Leo:
    12 maart 2018
    Die Mevrouw is je Engelbewaarder die op je schouder meereist Ger! Veel plezier nog zonder "gedonder"!
  2. Marjo:
    12 maart 2018
    Wat een goede vrouw. Hopelijk wordt het beter wandelweer vandaag. Veel groetjes
  3. Gerda van den Berg - Kommers:
    12 maart 2018
    Mooi dat je steeds weer van die mooie mensen tegenkomt.hoop dat het morgen wat opklaart. . .
  4. Anneke Jansen:
    12 maart 2018
    Geweldig dat je steeds weer de juiste mensen ontmoet!
    Duim voor je dat het nu echt voorjaar mag worden bij jullie.
  5. Berdinie:
    12 maart 2018
    Hoi Gerda gelukkig dat die vrouw je riep👍.en ook nog het een en ander voor je regelen.👼Hopelijk wordt het weer wel beter🌝.heel veel reis plezier maar vooral GENIET ERVAN. 😚
  6. Henneke:
    Top👍Morgen beter
  7. JAN.:
    12 maart 2018
    Hoi GERDA. mooi dat je spontaan hulp kreeg van die dame, zo moest de hele wereld zijn maar we weten dat dromen bedrog zijn, Wens je weer alle goeds hou de voeten droog geen idee hoe ver je nog gaat,
    kom gezond thuis dan is het goed bijkomen van deze enorme tocht.
    Hartelijke Groeten JAN.
  8. Gerry en Cees Meijs:
    12 maart 2018
    Wie goed doet goed ontmoet! Fijn dat er zulke mensen zijn!
  9. Gerry en Cees Meijs:
    12 maart 2018
    Wie goed doet, goed ontmoet! Fijn dat er zulke mensen zijn!
  10. Lidia:
    13 maart 2018
    Dat was dus toch weer een 'warme' dag :-). Natuurgeweld is een geweldige belevenis om vanaf een veilige plek naar te kijken
  11. Nelie:
    13 maart 2018
    Bofferd! Zo zie je maar weer eens "wie goed................................!"
  12. Gonnie Walrecht:
    16 maart 2018
    Het engeltje op je schouder vergezelt je ook deze reis weer Gerda.
    groet Gonnie