Florence

3 mei 2017 - Florence, Italië

Hallo, na wat gezoek en hulp van Charles is het dan toch gelukt om een nieuw verslag te maken. Gisteren om 17.15uur geland op Florence airport. Eerst op Schiphol wat problemen met de bagage omdat de stokken uit staken. Ik kon wel een hoes kopen voor €31,00 voor de heen en terug reis was dat toch maar €15,50?! Het is maar hoe je het bekijkt. Maar het is gelukt met de stokken de rugzak ingedeeld voor €16,00 zodat er niets kwijt kan. Ik dacht dat ik met een busje opgehaald zou worden maar helaas dat was er niet. Gelukkig is er een shuttle bus die je rechtstreeks naar het station in het centrum brengt. Om 18.30uur ben ik dan op de plaats van bestemming. Nog even de stad in om te zien waar de wandeling start, nou dat is aan de andere kant van de stad. Eerst maar een nachtje slapen en morgen zien we wel weer. Fot 1 is de pontje Vechio en foto 2 het museum Ufficio

1. Christel:
    4 mei 2017
    Gerda het zijn mooie foto's Hoe is weer ik hoop goed dan kan je goed lopen gr christel
  2. Maria en Thea:
    Hoi Gerda,
    Bekende fotos in die mooie stad aangekomen nu op naar het wandelavontuur
    geniet ze
  3. Joop:
    4 mei 2017
    Een mooie wandel vakantie gewenst
  4. Henneke:
    4 mei 2017
    Leuk om te lezen maar voor jou was het minder. Maar je bent zo'n globetrotter je red je wel. Tot het volgende verhaal!
  5. Frieda Westerink:
    5 mei 2017
    Ha die Gerda,

We zijn vandaag in Salamanca (Andalusiereis) met......
    Bert en Kitty. Gisterenavond tappas gegeten en een rondwandeling in de avond.
    een prachtige stad, tekort om alles te zien.
    Gerrit is ook mee.
    lieve groetjes en succes, Jaap en Frieda