Van Florence naar Casignano

5 mei 2017 - Florence, Italië

Eigenlijk wilde ik naar S. Ellero zo'n 21 km. Maar daar was geen overnachting vrij. Dan maar een rustig dagje, dacht ik!! Eerst met de taxi naar het startpunt en om 09.00uur op weg. Onderweg kwam ik 2 Nederlanders tegen die wel naar S. Ellero gingen., en tot Assisi gaan. Op een gegeven moment zag ik het Franciscus teken, fijn dacht ik dan kan ik niet verdwalen. Ik had een B&B geboekt in Casignano. Nu komiek op een punt dat B&B in Casignano naar links is en Franciscus naar rechts. Goede raad is duur maar toch maar Franciscus volgen. Helemaal verkeerd, 2 km rustig omhoog en nergens uitkomen én steeds het gevoel hebben dat het niet goed is!! Dus uiteindelijk toch maar terug. Ik ben nu in een heerlijke B&B, de mevrouw heeft me de kaart al laten zien en ik weet nu dat ik alleen mijn boekje moet volgen en Franciscus maar links laten liggen haha .

1. Magda:
    5 mei 2017
    Ja in italie moet je niet altijd van uit gaan dat waar een bord staat altijd de de goede weg is haha volg je boekje maar dan kom je zeker in Rome
  2. Leo:
    5 mei 2017
    Je kent het rijmpje? H.Antonius beste vrind, zorg dat ik bnb snel vind!
  3. Leo:
    5 mei 2017
    Dat zeg ik ook heel vaak op, maar heb er nu even miet aan gedscht
  4. Franca:
    5 mei 2017
    Geweldig om je zo te volgen Gerda.ja die franciscus kan je aardig van het padje afbranden. En ik kan het weten hahaha.fijne voortzetting van deze geweldige ervaring .xxxxx
  5. Marjo:
    5 mei 2017
    Fijn om je reisverslag te lezen. Fijn weekend
  6. Mar en catrien hienschc:
    groetjes mar en catrien.