Een échte rustdag

14 mei 2017 - Sansepolcro, Italië

Vandaag geen traject afgelegd, maar in Sansepolcro gebleven. Gisteren 24 km met niet zoveel klimmen maar was toch erg vermoeiend. Ik kreeg wat last van mijn voet en daardoor wat langzamer. Geen bekende tegen gekomen, dus snel wat eten en rusten. Ik hoopte wel de Finnen nog te zien. Nou gelukkig, vanmorgen bij het ontbijt zag ik ze weer. 2 van hen gaan morgen naar huis en van de andere komen vandaag 2 kinderen die een stuk met hem meelopen tot Assisii. Ik heb mijn voet ingetapet en met 2 paracetamol kan ik goed lopen. Vanmiddag met de Finnen koffie gedronken en vanavond met z'n zessen eten. Ik doe nog wat foto's van het kleed van Francisscus erbij en van de omgeving van het klooster. Ben vandaag ook nog naar een museum geweest en daarna heerlijk op een terrasje gezeten met wat chips en apporol. Morgen weer veel klimmen en 18 km, als het niet goed gaat kan ik nog een tussen stop maken. Even afwachten hoe mijn voet het doet!

1. Magda:
    14 mei 2017
    Hopelijk gaat het goed met je voet succes groetjes
  2. Jos van de Klashorst:
    14 mei 2017
    Goed dat je een rustdag hebt genomen! Het is een pittige route zeg! Wees zuinig op je voet en doe voorzichtig! Sterkte!
  3. Lidia:
    14 mei 2017
    Het hoeft geen stille omgang te worden: twee stappen vooruit, een stap achteruit Dus lekker naar je voeten luisteren. . Geniet ze. Ik ga hier ook morgen lekker een dagje rusten ‍♀️
  4. Marjo:
    15 mei 2017
    Succes vandaag. Groetjes
  5. Christel:
    15 mei 2017
    Hoi gerda doe een beetje rustig aan denk je pijnlijk voet gr christel
  6. Henneke:
    16 mei 2017