Csstignano naar S.Ellero

7 mei 2017 - Castignano, Italië

Zoals gewoonlijk op tijd vertrokken, met bewolkt weer. Het lopen gaat prima nergens last van. 592 m stijgende 518 m dalen. Omdat het van Rignano naar S. Ellero te gevaarlijk lopen is moet je daar de trein pakken (3min.) in de wachtruimte een kaartje kopen maar hoe doe je dat op zijn Italiaans? Nou er zijn genoeg mensen die willen helpen, én nieuwsgierig zijn. Waar kom je vandaan waar ga je naar toe. Als ik zeg dat ik hoop naar Rome te lopen vallen ze allemaal stll. En dan ineens met de fiets?? Nee met mijn voeten, geweldig die reacties. Maar helaas ondertussen is het wel gaan regenen als ik uit de trein stap. Och het is maar 2,5 km naar mijn B&B maar dan kun je wél erg nat worden, zonder regencape. Als ik aan kom is het droog dus vlug alle natte kleren in de zo'n en even warm douchen. Het is helaas maar van korte duur. Gelukkig heb ik een fantastisch onderkomen en zorgt Tizisns (de gastvrouw) voor een heerlijk haardvuurtje. Dekentje op de bank, kopje koffie, boekje erbij, wie doet je wat!!En komt alles weer goed. 7 mei vandaag van S.Ellero naar Passo della Consuma, een zware dag 1067mtr stijgen en de weersverwachting is niet goed. Dus maar weer, na een stevig ontbijt, op tijd vertrekken zolang het droog is. Het is hier prachtig lopen, mooie vergezichten, vogeltjes fluiten, olijven, druiven en acacia boomgaarden. Onderweg kom ik eerst 2 Duitse wandelaars tegen, die lopen van Rome terug, misschien welzijn verstandig hoef je niet zo te klimmen. Dan 3 Finnen gelukkig vinden deze 3 het ook zwaar

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Trudy:
    7 mei 2017
    Leuk die verslagen te lezen. Zet em op Hier is het vandaag ook bewolkt. Na een zonnige dag gisteren.
    Groetjes Trudy
  2. Jos van de Klashorst:
    7 mei 2017
    Gaat goed zo te horen! Jammer dat het weer niet zo goed is. Hier heerlijk weer met 18 graden een prachtige wandeling gemaakt bij Mariendaal. Niet zo spectaculair als jij , maar voor mij al mooi genoeg. Veel plezier verder en tot horens! Jos
  3. Slangen-Crombag Tonny:
    7 mei 2017
    Hoi Gerda, zo te lezen gaat het goed met je, het weer wordt beter ik voel het aan mijn ....... hier alles in en om huis oke.
    Het gaat je goed veel groetjes, Tonny en Charles
  4. Carlien:
    7 mei 2017
    Dag Gerda, Erg leuk te lezen waar je uithangt. Ik mis je WF spelletjes. Geniet van je wandeling en Doe de groeten aan de paus. Carlien
  5. Henneke:
    7 mei 2017
    Wat een tocht. Klimmen, lopen en genieten van de natuur. Heerlijk dat je zo geniet. Ga zo door,
    je verhalen is genieten?
    Groetjes Henneke
  6. Magda:
    7 mei 2017
    Leuke verhalen Gerda kijk er iedere dag naar uit hopelijk heb je deze dagen wat beter weer .
  7. Mike en Corrrie:
    Hi Gerda,
    Wij hebben geen medelijden en invloed op het weer. Het komt zoals het komt. Zolang je kan blijven genieten van de dingen om je heen en al wat je aangeboden wordt geeft dat alleen een meerwaarde aan je vooringenomen tocht. Geniet van de dingen die je op je pad tegen komt. Jan zal trots op je onderneming zijn.
  8. Marjo:
    7 mei 2017
    Ik heb bewondering voor je enthousiasme en doorzetingsvermogen. Geniet van je reis.
  9. Joop:
    7 mei 2017
    Heb bewondering voor je met al dat klimmen er bij maar geniet van de mooie omgeving