Van alles wat!!

15 maart 2018 - Campozillone, Italië

13 maart was niet zo’n gelukkige dag. Goed op pad maar toch verkeerd gelopen, het zou duidelijk aangegeven zijn maar ik heb het niet gezien of de beschrijving verkeerd gelezen. In ieder geval wel lekker gelopen, tot er weer een flinke hoosbui over me heen kwam, op een plaats waar je niet kon schuilen. Daarna was de lucht wel geklaard. Ik kwam in een plaats waar ik niet moest zijn, maar daar heb je bussen voor, ik ben nu dus een bussende wandelaar!! Wilde bij de Tabachi een kaartje kopen maar dat ging niet, moest ik ergens anders halen. Overal rond gekeken niets gevonden. Met mijn vertaling (op de telefoon) aan de chauffeur gevraagd of ik in de bus een kaartje kon kopen. Nou dat is raar, maar de andere passagiers hadden ook geen kaartj, want er komt toch geen controle???!! Maar zo ben ik dan in Cassino aangekomen, een fijne B&B en morgen weer wandelen zo’n 24km naar Campozollone

1. Magda:
    15 maart 2018
    Gelukkig hebben ze nog bussen hier
  2. Kees den Oudendammer:
    15 maart 2018
    Je hebt toch wel je OV kaart bij je....😙.....
  3. JAN.:
    15 maart 2018
    Nou zo zie je maar het is overal anders met openbaar vervoer,de foto's zijn leuk nou nog beter weer dan kun je er weer tegen wens je alle goeds en sterkte met eventuelen ongemakken geniet !!!!!! Tot een volgende keer JAN.
  4. Carlien:
    15 maart 2018
    Wat een schitterende ervaring!!!
  5. Gonnie Walrecht:
    16 maart 2018
    Ook weer apart. Gratis reizen voor jonge ouderen. Zo houd je nog geld over. groet Gonnie
  6. Henneke:
    16 maart 2018
    Zo dus je hebt zwart gereden met de bus! Maar dan moeten ze maar zorgen dat je er een kunt kopen. Je moet de groeten van Henriette hebben. Wandel ze en geniet! Hier wordt het morgen rond het vriespunt maar de gevoelswaarde lijkt veel kouder. Ze hebben sportevenementen voor jonge spelers afgelast. Groetjes