Met de trein naar Bari

19 maart 2018 - Mola di Bari, Italië

Een mooie treinreis, door wijn en olijfgaarden. Een rustige reis ook met weinig passagiers. Eenmaal in Bari aangekomen onderdak zoeken en dat lukt altijd wel aardig. Zondag 18 maart nog in Bari gebleven om de stad van Sint Nicolaas te bezichtigen. De oude binnenstad is erg mooi, het oude ford en de vele nauwe straatjes   Waar overal stalletjes staan met groente en fruit. De haven met zijn vismarkt, waar je zelfs op zondag de vers gevangen vis kunt kopen. Het valt wel op dat dit meestal door mannen wordt gedaan dus geen “viswijven” hier😂😂! Vandaag ben ik naar Mola di Bari gelopen zo’n 20-22km langs de zee. Er is geen strand maar een trottoir vlak langs het water. Mooi weer, maar ik ben net in de B&B en er is een flinke plensbui, en daarnet flink onweer. Dus weer geluk dat ik optijd binnen was. Gisteren nog een Nederlands echtpaar ontmoet, in hetzelfde hotel als waar ik was, gezellig mee gepraat. Zij reizen met de trein, dat lijkt me ook wel wat, dan zie je veel en kom je ver!! Ik ga toch mijn wandeltocht naar Brindisi nog maar doen. En dan zie ik wel weer verder groetjes weer allen, en bedankt voor alle reacties.

1. Trix:
    Veel plezier Gerda
  2. Magda:
    19 maart 2018
    Mooie foto’s Gerda ik weet niet of in de buurt komt van de kerk van pater Pio die is de moeite waard om te zien
  3. Willeke den Dulk:
    19 maart 2018
    Lijkt me een goed plan om met de trein te reizen Gerda. Zit je lekker droog en je ziet veel van de omgeving . Hele goede reis en blijf genieten.
  4. Henneke:
    19 maart 2018
    Mooie foto’s je ziet zo wel veel al gaat het af en toe niet naar wens. Hier is de zon ook weer gaan schijnen en het is niet meer zo koud. Groetjes Henneke
  5. Hanneke:
    19 maart 2018
    Succes en veel plezier op je verdere tocht, we volgen je
    Liefs,
    Hanneke
  6. Nelie:
    19 maart 2018
    Wat zul jij met een vol hoofd terug komen!
  7. Jos:
    19 maart 2018
    Fijn dat je weer lekker hebt kunnen lopen en mooi sfeertje zo te zien op de foto’s! Veel succes!
  8. Ingrid Verhoeven:
    19 maart 2018
    Gelukkig ook wat zon te zien op de foto's! Geniet ervan en goede reis!
  9. JAN.:
    19 maart 2018
    Wat bof je eindelijk mooi wandelweer,leuke opnamen van haven en andere mooie gelegenheden,Tof dat je nog steeds doorloopt,tussen haakjes kon je een verlanglijstje achter laten voor 5 December?Wens je nog veel goede wandelingen,en een poosje geenREGEN, GERDA weer alle goeds en tot de volgende mail.Groet JAN.
  10. Franca:
    19 maart 2018
    Geweldig Gerda en nog veel plezier.
  11. Mar en catrien hienschc:
    veel plezier gerda groetjes
  12. Gerry en Cees Meijs:
    20 maart 2018
    Fijn dat je weer wat kon wandelen! Geniet ernaar van ! Wij genieten van je verslagjes en foto's ! Lieve groetjes
  13. Lidia:
    20 maart 2018
    Ga zo door. Geniet er van!
  14. Toke:
    21 maart 2018
    Leuk om je wandelervaringen te lezen, groeten Toke
  15. Marianne:
    22 maart 2018
    Gerda, Lopend langs de kustlijn, kan je in ieder geval niet verdwalen. Ik duim nu voor een lange periode met zon in Italie! Dank voor delen van je belevenissen.