Rome in de kou en regen.

6 maart 2018 - Roma, Italië

Vanmorgen om 04.15uur opgestaan, en door Christine en Ad weggebracht naar het vliegveld. Een voorspoedige reis gehad, maar het was wel erg nat ☔️☔️In Rome. Er stond een shuttle bus klaar, dus maar snel instappen (zonder kaartje) én de verkeerde bus. Bij een metrostation uitgestapt en daar verder reizen. Kaartje kopen, maar dat lukte niet met papiergeld, het station was onbemand en niemand die kon wisselen. Dan maar eerst een kopje koffie gaan drinken en geld wisselen. Naar het adres waar ik naar toe wilde, een hostel, niet besproken dus pech, helemaal vol 😰, je bent 3 dagen te vroeg want dan heb ik plaats genoeg, leukerd 😂. Gelukkig wist hij nog wel een adresje en daar ben ik nu. Morgen is het ook nog slecht dus blijf ik in Rome tot donderdag dan is het mooi weer. Morgen musea bezoeken. Vandaag naar Jan in Lateranen en naar de heilige trappen. Voor vanavond al een leuk restaurantje gezien, het komt dus helemaal goed met mij!! Tot de volgende keer 🤗

1. Thijs:
    6 maart 2018
    Nou, Gerda, wat hindernissen allemaal. Maar zo is het ook nog een beetje een avontuur, toch? Zou dolgraag even aanschuiven voor een bordje spaghetti. Vrijdag lekker de paden op de lanen in. Buon viaggio e vai con dio!
  2. Magda:
    6 maart 2018
    Jammer van deze start maar je moet in italy nou eenmaal nooit denken dat iets van zelf gaat hopelijk gaat het nu de andere dagen beter volgende week zou het weer beter worden zag ik op de tv
  3. Gerda:
    6 maart 2018
    Tot noch toe is het wel leuk hoor, zou gezellig zijn, maar jij gaat naar Schotland, duurt nog even maar alvast iets om je op te verheugen! Groetjes Gerda
  4. Gerda van den Berg - Kommers:
    Kanjer!
  5. Mar en catrien hienschc:
    6 maart 2018
    hoi gerda groetjes en geniet.
  6. Gonnie Walrecht:
    6 maart 2018
    Wie is Jan? Welk museum ga je bezoeken?
  7. Piet Stoutjesdijk:
    Nog steeds op zoek naar avontuur. Veel plezier Gerda
  8. Frieda Westerink:
    Ha die Gerda,

Iets wat ik nu nog niet had verwacht om nu al naar Italië af te reizen. Ja, ja, ik weet
    dat het je planning was.
    Ik wens je een "toffe" reis met veel verslagen, heb het goed.
  9. Karin:
    6 maart 2018
    Hoi Gerda, ga lekker genieten van je reis. Ik ga je weer volgen. Vond vorige keer superleuk om te volgen. Grtjs Rob en Karin
  10. Anneke Jansen:
    7 maart 2018
    Groot gelijk dat je echt gaat lopen als het weer wat opgeknapt is.
    Het begin van je tocht was dus niet zonder hindernissen.
    Maar ... geniet en ik volg je vanuit mijn luie stoel!
    Groeten van Anneke.
  11. Henneke:
    7 maart 2018
    Wat jammer dat het weer niet meewerkt. Maar er komen goede dag aan dus kan de tocht snel beginnen. Rustig afwachten. Gisteren gekaart. Was wel gezellig! Goede start zonder hindernissen. Lieve groet Henneke
  12. Beppie:
    7 maart 2018
    Wat heerlijk om jou weer te mogen volgen bij je fantastische wandelroutes. Ik ga nu zeker extra genieten. Heel veel succes en geniet van alles om je heen!!