Van Cassino naar Campozillone

15 maart 2018 - Benevento, Italië

De dag begint goed, het is prachtig weer en een mooie wandeling van 19,7 km voor de boeg. Ik ga naar Mignano Monte Lungo, na 9 km in Macerino om pauze te houden bij een restaurant, helaas restaurant finito. Maar een bankje in de zon is ook heerlijk. Op mijn gemakje weer verder en dan nog een pauze in de zon liggen, heerlijk. In Mignano kom ik er achter dat er geen B&B is, dus nog 4 km  naar  Campozillone. In de agrotourismo vind ik onderdak. Er word voor me gekookt, er is ook niets te halen in dit gehucht!! En wat ik voor ontbijt wil een eitje, ja lekker, wat schetst mijn verbazing, ik krijg voor ontbijt, koffie en melk én 2 gekookte eieren, en dat is het!!! Omdat de afstand morgen 40 km is, wil ik halverwege iets zoeken maar dat is er niet. Dan maar terug naar Mignano, hier pak ik de trein naar Benevento, waar ik nu ben. Maar of de trein zo snel is, anderhalf uur vertraging en om de 5 á 10 minuten stoppen. Maar ik ben er toekomen en morgen weer een heerlijke wandeling van 22,9 km. Het wordt 19 graden dus goed om te lopen. Groetjes weer en tot de volgende keer Gerda

1. JAN.:
    15 maart 2018
    Hoj GERDA,je komt wel steeds voor verassingen te staan geen dit wel dat,je kunt er wel mee omgaan toch?? Ik ben blij dat het weer ook iets beter word de zon missen we hier weer het wordt kouder dus geniet maar lekker en succes met je volgende doel Hartelijk Gegroet JAN.
  2. Lidia:
    15 maart 2018
    Eindelijk kunnen genieten van de zon...en voor de volgende keer misschien wat noten en gedroogde vruchten als noodrantsoen in je rugzak proppen? maar ja, dan mis je mogelijk weer een interessante treinreis ;-)
    Succes en plezier morgen!!
  3. Gerda van den Berg - Kommers:
    Oh, oh!
  4. Jos:
    15 maart 2018
    Wat een troubels steeds met B&B en restaurants, bussen en treinen! Ben je wel met de goede route bezig? Hoop dat je toch lekker kunt wandelen tussen de bedrijven door!
    Geniet van de zon als die er is en wij van de komende sneeuw! Houdt moed!
  5. Henneke:
    15 maart 2018
    Top dat het nu beter gaat. En dat het weer ook meewerkt ,hier is het koud. Het weekend misschien sneeuw! Loop ze groetjes Henneke
  6. Maria & Andre:
    Hoi Gerda,
    Jouw pad gaat bepaald niet altijd over rozen, maar gelukkig sla je je er goed doorheen en kunt nog genieten en lachen. Hopelijk zet het goede weer door. Keep going strong en hartelijke groetjes. Maria & Andre
  7. Henny:
    16 maart 2018
    Hallo Gerda,ik heb de kaart er even bij gepakt om te zien waar je uithangt.je foto 's bekeken bloeiende prunus.Hier is het erg koud met een wind uit het oosten.ondanks de kou fluiten de vogels het hoogste lied.
    De scholekster hoor ik s'nachts alweer een heerlijk geluid dat piet piet door de nacht.Morgen avond met Lotte naar een davond van jeugdtheater dans en muziek.
    Zo te lezen wordt het een boeiende avond.
    Wij wensen jouw veel loop plezier genieten van je reisverhalen
    Groetjes Ab en Henny
  8. Gerry en Cees Meijs:
    16 maart 2018
    Ondanks alle tegenvallers ben je een brok positiviteit! Stoer! Veel wandelplezier! Van Cees en Gerry