Van Bocca Serriola naar Pietralunga en dan naar Casamorcia

17 mei 2017 - Città di Castello, Italië

Met de taxi naar de start van de route en maar weer op pad. 21 km en veel klimmen het wordt een beetje saai voor jullie. Het is weer een prachtige dag, mooie vergezichten en de prachtig bloeiende Accaciabomen, jammer dat ik alle geuren mis. Ik kom meerdere pelgrims tegen en af en toe moeten we overleggen of we nog wel op de goede weg zitten. Maar het gaat helemaal goed. Als ik denk dat ik er ben moet ik nog helemaal naar de top naar het historisch centrum. Het is niet zo'n groot stadje maar erg mooi. Pok hier weer een goed onder komen. Anton is er de 3 Fransen, die heten zo, 1 uit Zwitserland en 2 uit Nieder Oostenrijk, Gabi is er ook en nog 2 Duitse vrouwen, dit even voor mezelf om te onthouden. Vanmorgen om 07.30 vertrokken om nog maar weer 22 km te overbruggen 7 uur lopen, 594m stijgen en 794m dalen. Maar ik ben weer op de plaats van bestemming. De meeste pelgrims zijn doorgelopen naar Gubbio. Daar ga ik morgen naar toe, Rustdag7km 1,5 uur lopen 85m stijgen en 43dalen. Een dag om Gubbio te bezoeken, moet een mooie stad zijn. En dan ontmoet ik  de mede wandelaars weer, gezellig. Tot de volgende keer, ik heb niet altijd overal WiFi.

1. Trudy:
    17 mei 2017
    Wat maak je veel mee. Leuk. Goed dat je het wat rustiger aan doet de volgende twee dagen, Krijgt je voet ook een beetje rust. Fijne tijd in Gubbio.
  2. Jos van de Klashorst:
    17 mei 2017
    We maakten ons al zorgen, maar gelukkig ben je nog steeds onderweg. Lijkt me leuk al die verschillende nationaliteiten! Neem de tijd om ook mooie dingen te bekijken en je voet te ontzien. Veel wandelpaden!
  3. Magda:
    17 mei 2017
    Gelukkig kun je morgen wat rustiger aan doen veel plezier .leuk dat je zo veel verschillende mensen ontmoet
  4. Henny:
    17 mei 2017
    Had ik een reaktie geschreven heb ik dit weggedrukt dat het kan zijn dat je dit twee keer krijgt.Vandaag met vriendinnen in het Groningerland gefietst .Jannie woont in Onderdendam vandaar uit naar Klein Wetsinge door de weilanden tussen het Fluitekruid Ik had al een hele trap zonder mijn trapondersteuning Dat ik bewonder jouw geklim.Waar ik mij ook over verwonder dat er zoveel mensen onder weg zijn.Het lijkt mij dat je ook een grote familie wordt.
    Geniet morgen van een rustige dag Groetnis
  5. Maria & Andre:
    Hoi Gerda,
    Tjonge jonge, wat een traject zeg! Ondanks diverse tegenslagen houd je er de moed in, hopelijk gaat het inmiddels beter met jouw voet. We genieten van jouw verslagen en foto's, leuk de diverse spontane contacten onderweg. Nog heel veel wandelplezier toegewenst!
  6. Gonnie Walrecht:
    18 mei 2017
    wat een prachtige verslagen. Je voet blijkt wel een probleem te zijn merk ik. Maar daarom niet getreurd, ik loop door, is je reactie. Dan maar wat rustiger aan, of moet op een bepaalde tijd op een adres zijn.?
    Loopplezier gewenst van Gonnie