Assisi

23 mei 2017 - Assisi, Italië

m vandaagbinbAssisivaangekomen. Gisteren nog gedacht dat het niet zou lukken, maar toch!! Het is een heel bijzondere plek, omdat het veel te dien heeftet Franciscus en de Clarissen. Vanmiddag een certificaat gehaald, en om 18.00 uur naar de pelgrimsmis. Daar kregen de pelgrims de zegen! Morgen is er een feestdag, om 07.30uur een processie, dus toch eeer vroeg uit bed!! Om 10.00 uur een rondleiding in de kerk. Verder houd ik het rustig en blijf tot zaterdag hier. Dan ga ik verder op mijn tocht, ben nu op de helft!!

1. Lena Taihuttu:
    23 mei 2017
    Lieve Gerda, wat een prestatie! We genieten elke keer weer van je avonturen en je verhalen over de mensen die je onderweg ontmoet. Ga zo door!
  2. Ingrid Verhoeven:
    23 mei 2017
    Al weer op de helft! Neem lekker je rust in Assisi en geniet van alles wat je mee maakt! Lieve groet Ingrid
  3. Henneke:
    top!
  4. Marjo:
    23 mei 2017
    Wat fijn dat het zo goed gaat en dat wij je op deze manier mogen volgen. We wensen je een mooie dag morgen. Groetjes, Kees en Marjo
  5. Slangen-Crombag Tonny:
    24 mei 2017
    Goed gedaan Gerda, geniet van je rust en dan op naar de volgende helft
    Wij genieten hier van het zonnetje☀️
  6. Marion sutherland:
    26 mei 2017
    Wat een mooie streek en zo te horen ben je toch super fit hoor. Geniet maar van de reis xx