Tot slot

29 juni 2023 - Fort William, Verenigd Koninkrijk

De laatste dag, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben. De dag begon goed, mooi weer en blauwe lucht! Allemaal vrolijke wandelaars die mij voorbij liepen, toen ik op de bus stond te wachten. Halverwege de busrit, kwam het met bakken uit de hemel. Toen ik in fort William aan kwam wist ik niet hoe snel ik het museum in kon. Later heb ik nog wat van het stadje gezien tussen de buien door. Ik wilde ook nog de neptune’s staircase gaan kijken, maar ik denk dat ik nog eens terug moet komen. Ik krijg net een berichtje van Martine, dat ik een goede beslissing heb genomen, het is een erg moeilijke weg. Ze waren om 08.30 uur vertrokken en moeten nu nog 8 km.  Een ander( jonger) stel wilde ook de Ben Nevis nog beklimmen, ben benieuwd of ze dat gedaan hebben. De bus voor morgen besproken om 09.10 uur en ben dan om 12.30 uur in Glasgow waar ik moet overstappen op een bus naar het vliegveld. De rechtstreekse bus was volgeboekt.

1. Moniek:
    29 juni 2023
    Inderdaad goede beslissing genomen dus.
    Goeie reis en hopelijk kijk je met plezier terug op je sportieve tocht!!
  2. Gerda:
    29 juni 2023
    Het was zeker de moeite waard😅🤗
  3. Gerrie Brouwer:
    Goede reis morgen
  4. Gerda:
    Dank je
  5. Henk en Eva:
    29 juni 2023
    Een goeie terugreis Gerda!
  6. Jacqueline:
    29 juni 2023
    Lieve Gerda, heel erg goed dat je deze keuze gemaakt hebt👍 wij wensen jou nog een fijne laatste avond daar 🥂 en voor morgen een goede terugreis 💋💋💋 van ons
  7. Henneke:
    29 juni 2023
    Fijn dat je het rustig aan gedaan hebt. Morgen goede reis en welkom terug in Nederland 🇳🇱
  8. Lena Taihuttu:
    30 juni 2023
    Hoi Gerda, alweer een ervaring rijker daar in het hoge, natte Schotse land. Hopelijk heb je een goede reis naar huis en mooie herinneringen overgehouden aan dit avontuur. Dank dat wij hebben mogen genieten van je ervaringen en mooie foto's.
    Groetjes en tot ziens.
  9. Jos: